Szukaj w tym blogu..

26 grudnia 2015

BOOK TAG - ZIMOWY TAG

BOOK TAG - ZIMOWY TAG





Zostałam nominowana przez Marikę z Po Książkach mam Kaca ;)



NARTY, czyli książka, którą najszybciej przeczytałeś/aś


Wszystkie książki Magdy Witkiewicz są tak wciągające, że jak już zacznę czytać, to muszę skończyć ;) Tę pochłonęłam w dwie godziny!












DŁUGIE WIECZORY, czyli książka (lub seria), która ciągnie się w nieskończoność


Tę książkę czytałam i czytałam i czytałam..I nic się nie działo..Zbyt wydumana, rozwlekła i płaska..












SANKI, czyli książka, która przypomina Ci dzieciństwo


Tak, byłam dziwnym dzieckiem ;) Hobbita przeczytałam w trzeciej klasie podstawówki. A zaraz po nim "Władcę Pierścieni" ;)












ŚNIEŻKI, czyli książka, w której toczy się bitwa


No właśnie.. ;) Elfy, krasnoludy, rycerze, czarodzieje i hobbity..No i bitwy zdecydowanie porywające!











NOWY ROK, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała


Niezawodny duet - Witkiewicz & Socha! Spodziewam się śmiechu, ironii a także dużo prawdy życiowej ;)












KOMINEK, czyli książka, którą najchętniej spalił(a)byś za zakończenie


Najchętniej tę książkę spaliłabym za całokształt..A zakończenie? Jak dla mnie po prostu z.. pośladków wzięte no :/












FAJERWERKI, czyli książka, które zakończenia się nie spodziewałeś/aś


Tu musiałam się zastanowić, bo równie zszokowana byłam przy "Otchłani" Szmidta ale jednak Mróz zdecydowanie sprawił, że zbierałam szczękę z podłogi...












ŚNIEG, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie


W końcu - "winter is coming" ;)













ZIMNO, czyli książka, która złamała Ci serce


Przy tej książce ryczałam jak bóbr. A zakończenie po prostu mnie dobiło..Sama jestem matką i bardzo się wczułam w powieść..












HERBATA, czyli książka, która rozgrzała Ci serce


I znowu Magda Witkiewicz, Natasza Socha oraz Lilka Fabisińska oraz inne polskie Autorki, które cudownie mnie wzruszyły i bardzo pozytywnie odmieniły moje życie...












PREZENT, czyli kogo zapraszam do zabawy
 Czytaninka :http://czytaninka.blogspot.com/
Lottaczyta : http://lottaczyta.blox.pl/html
Malwinaczyta : http://malwinaczyta.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Dziękuję! Cudna zabawa,niestety od wigilii nie mam neta.Jak tylko wróci to piszę i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niedługo zaczynam "Kasację", bardzo cieszy mnie fakt niespodziewanego zakończenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń