Szukaj w tym blogu..

14 listopada 2016

BOOK TOUR z powieścią Katarzyny Misiołek "Dziewczyna, która przepadła"

BOOK TOUR z powieścią Katarzyny Misiołek "Dziewczyna, która przepadła"



Dla tych, dla których czytanie jest ważniejsze od posiadania, zorganizowałam BOOK TOUR z najnowszą powieścią Katarzyny Misiołek – "Dziewczyna, która przepadła". Książkę tę Przeczytanki objęły patronatem medialnym, dlatego bardzo chcę, by jak największa ilość Czytelników oraz Blogerów poznała historię Moniki.
Aby wziąć udział w akcji należy zostać obserwatorem mojego bloga, a w komentarzu podać:
  • Imię
  • Miasto, w którym się mieszka
  • Adres bloga (opcjonalnie)
Wśród osób, które się zgłoszą, wybiorę aż 20, które będą mogły przeczytać "Dziewczynę, która przepadła" i podzielić się opinią o niej.

UWAGA!!
Osoby biorące udział w BOOK TOUR mają 2 tygodnie na przeczytanie i odesłanie książki do kolejnej osoby. Książkę wysyłamy listem poleconym, by nie zaginęła!
Możecie w książce zaznaczać interesujące fragmenty, komentować i robić zapiski – niech książka żyje!
Linki do recenzji (dla blogerów) lub krótkie opinie (pozostali czytelnicy) będziecie mi wysyłać na mail przeczytanki_czekolada@interia.pl. Mile widziane są też opinie na LubimyCzytać.pl ;)

Czas na zgłoszenie macie do 20 listopada 2016 roku, do godziny 24.00.
Serdecznie zapraszam ;)

21 komentarzy:

  1. Jest! Zgłaszam się! Oj czekałam na tego posta :)
    Moje imię: Malwina
    Miasto: Opole
    Adres bloga: zakatekczytelniczy.blogspot.com

    Mam nadzieję, że znajdę się w szczęśliwej dwudziestce :)

    Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy można oczekiwać listy osób biorących udział w book tour i kolejności wysyłki? :)
      Malwina

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie za odpowiedź :)
      Malwina

      Usuń
  2. Jej zgłaszam się ☺ Marta gołębiewo martawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika Warszawa

    kontakt ze mna email aadamskam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam co prawda bloga ale bardzo chętnie przeczytam książkę i podzielę się swoją opinią z innymi :-) intryguje mnie bardzo szczególnie od kiedy wiem że to dalszy ciąg ostatniego dnia :-)
    Urszula
    Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie 🙋 monika Dąbrowa Górnicza jako czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak dam radę ale biorę udział :-)
    Monika
    Traby

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)
    Małgorzata
    Dąbrowice

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo chętnie przeczytam,ale nie prowadzę żadnego bloga. Kinga. Radom

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    Beata
    Baranowo okolice Włocławka
    www.recenzje-beaty.blogspot.com
    e-mail:beaja-1988@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    *Marysia
    *nie miasto a wieś - Trzcianka
    *http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się:
    Agnieszka
    Miasto, małe bo małe, ale miasto: Staszów
    http://lifestylebyagnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również z miłą chęcią się zgłoszę ;)
    Agnieszka
    Ostróda
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest już może lista osób do BOOK TOUR? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń