Szukaj w tym blogu..

5 maja 2017

KONKURS!!! "Ironia losu" Katarzyna Misiołek

KONKURS!!! "Ironia losu" Katarzyna Misiołek



Do wygrania najnowsza książka Katarzyny Misiołek p.t. "Ironia losu", w której autorka porusza trudny i kontrowersyjny temat jakim jest zdrada i romans. 
Recenzję znajdziecie tu: Ironia losu

Co zrobić, aby wygrać? To proste! Należy zgłosić się w komentarzu tu na blogu według wzoru, zostać obserwatorem bloga i udostępnić post na fb :)
Czas do 13 maja 2017 do północy :)
Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Muza



Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się
Obserwuję blog jako:
Udostępniłem/łam na FB jako:
Mail do kontaktu: (opcjonalnie)

Powodzenia!!!!

41 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Femina domi
    Udostępniłam na FB jako: Sylwia Pe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako:Dorotka Czyżycka
    Udostępniłem/łam na FB jako:Dorota Czyżycka
    Mail do kontaktu:dorotkadg77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Edyta Chmura
    Udostępniłam na FB jako: Edyta Chmura
    Mail do kontaktu: edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Paulina Hołda
    Udostępniłam na FB jako: Paulina Hołda

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako : Krzysztof Hawryszczyszyn
    Udostępniłem na FB jako: Krzysztof Hawryszczyszyn
    https://www.facebook.com/krzysztof.hawryszczyszyn/posts/1477500488991976?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Natalia Łubińska
    Udostępniłem/łam na FB jako: Natalia Łubińska / Recenzjewedlugnatalii

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Iwona Pietrucha
    Udostępniłem/łam na FB jako: Iwona Pietrucha

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Monika Adamska
    Udostępniłem/łam na FB jako: Monika Adamska
    Mail do kontaktu: aadamskam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Barbara Zgoda
    Udostępniłam na FB jako: Barbara Zgoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako Magdalena Faltyn
    Udostępniam na facebooku na profilu Magdalena Faltyn

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć te szanse i ltzeczytac ksiazke ,,Ironia losu".
    Obserwuje jako Gosia H
    Udostepniam na fb jako Małgorzata Heimel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć te szanse i ltzeczytac ksiazke ,,Ironia losu".
    Obserwuje jako Gosia H
    Udostepniam na fb jako Małgorzata Heimel.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się obserwuję jako Anna Krzysztof udostępniam na z Facebooku jako Anna Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Bernadeta Żyrkowska
    Udostępniam na fb jak Bernadeta Żyrkowska
    Mail do kontaktu: bernadeta72@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Natalia Kołodziejczyk
    Udostępniłam na FB jako Natalia Kołodziejczyk

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Joanna Gireń
    Udostępniłam na FB jako: Joanna Gireń

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Molek Molek
    Udostępniłam na fb jako Agnieszka Kosińska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Sylwia Waligóra
    Udostępniłam na fb https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=291720184610810&id=100013184914101
    E-mail sylwia84w21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Obserwuje bloga jako 83ja83
    Udostepnilam na fb jako Wioleta Witt
    Mail wioletawitt@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako Małgorzata Jakubiak
    Udostępniłam na fb jako Małgorzata Jakubiak
    Mail do kontaktu mmjakubiak @gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako Marta Poznańska
    Udostępniłam na FB jako Marta Poznańska
    Mail do kontaktu: mrtnw@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, obserwuję jako Magdalena Flis, udostepniam jako Magdalena Flis

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Lidia Kaczmarek
    Udostępniam jako Lidka Ka
    mail: lidia.kaczmarek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się 🐞
    Obserwuje i lubię jako Włodek Piasecki
    Udostepniam jako Włodek Piasecki
    Mail:piaseckiwodek@gmail.com
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀✊✊✊✊✊✊✊✊✊✊✊✊

    OdpowiedzUsuń
  25. ZGŁASZAM SIE
    Obserwuje jako Bewix-Bea
    Udostepniam jako Beata Wiechoczek
    mail> wbeata@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    obserwuję i lubię jako: Marta Kurczyk
    Udostępniam jako: Marta Kurczyk
    Mail: martakurczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Anna Niezgódka
    Udostępniłem/łam na FB jako: Anna Niezgódka
    Mail do kontaktu: anianiezgodka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Izabela Wyszomirska
    Udostęniłam na FB jako: Iza Wyszomirska
    Mail do kontaktu: iza.81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Bożena Trawa
    Udostępniłam na FB jako: Bożena Trawa
    Mail do kontaktu: pimpon23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się 🍀
    Obserwuje bloga jako: Izabela Dembna
    Udostępniam na Fb jako :https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1454330071293415&id=100001493072238 Izabela Dembna
    Mój adres e-mail: izus604@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    obserwuję blog jako : Anna Bożek
    udostępniam na FB jako Bożek Anna
    mail kontaktowy : ania.rmcs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Ann z
    Udostępniłem/łam na FB jako: Anna Ż.
    https://www.facebook.com/lena.norwitch/posts/1493350737353169
    Mail do kontaktu: kotecek9@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam sie .
    Obserwuję blog jako Monika Sz
    Udostępniłam na FB jako Monika Szklarzewska
    mail kontaktowy: monika1.75@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Beata Kandzia
    Udostępniłem/łam na FB jako: Beata Kandzia
    https://www.facebook.com/beata.kandzia.52/posts/1952723691605717?pnref=story
    Mail do kontaktu: (opcjonalnie) beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako:Monika X
    Udostępniłem/łam na FB jako:Monika Katarzyna Weronika Kosmalska
    Mail do kontaktu: (opcjonalnie)monika126@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Oblicza Rozy
    Udostępniłem/łam na FB jako: Katarzyna Różalska
    Mail do kontaktu: obliczarozy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Maria Kasperczak
    Udostępniłam na FB jako: Marysia Kasperczak
    Mail do kontaktu kasperczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję blog jako: Jagoda G
    Udostępniłem/łam na FB jako: Jagoda Gindera
    Mail do kontaktu: jagodkaa121@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Mylene 17
    Udostępniłam na FB jako: Dorota Agata
    Mail do kontaktu: dojcia90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję blog jako: Melisa Anonim
    Udostępniłam na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10154837979243271&id=602538270&pnref=story

    OdpowiedzUsuń